Aerobika

Festivalio „Sportas visiems“ akimirkos

Gegužės 26–28 d. Palangoje vyko festivalis „Sportas visiems“, sukvietęs daugybę Lietuvos gyventojų, kurie propaguoja sveiką gyvenseną, siekia turiningai ir aktyviai praleisti laisvalaikį. Šiame festivalyje pirmą kartą dalyvavo ir Gargždų sporto mokyklos aerobikos ugdytinės (mokytojos Asta Lukauskienė ir Lina Raudienė). Festivalio atidarymo proga Palangos stadione ant žolės buvo šokamas vienas bendras šokis, kuris buvo pasirengtas iš anksto. Valandą prieš atidarymą vyko masinio linijinio šokio „Party Time“ repeticija, po kurios aktyviausieji galėjo prisijungti prie iškilmingų eitynių nuo Jūratės ir Kastyčio skvero iki Palangos miesto stadiono. Į šį renginį atvyko šokių kolektyvai iš visos Lietuvos be amžiaus apribojimo. Nors ir pūtė žvarbokas vėjas, bet visų nuotaika buvo pakili. Mūsiškės po renginio dar neskubėjo namo, o išėjo pasigrožėti jūra.

Klaipedos r. vaikų ir jaunių sporto mokyklos šokių kolektyvas INFERNO 2013 m. balandžio 13–14 d. dalyvavo keliuose respublikiniuose šokių konkursuose.
2013 m. balandžio 13 d. vyko IX šalies vaikų ir jaunimo šokių festivalio-konkurso „Norim kilt 2013“ atrankinis turas Klaipedoje Žvejų rūmuose. Iš 97 kolektyvų mūsų kolektyvas pateko į finalą, kuris vyks birželio 1–2 d Vilniuje.
Kitą dieną, t. y. balandžio 14 d., kolektyvas dalyvavo XXIV respublikiniame šokių konkurse „Šoku tau 2013“ Kaune, kur iškovota 3-oji vieta.
Dabar kolektyvas ruošiasi tarptautiniam šokių čempionatui „Dance revoliution 2013“, kuris vyks 2013 m. balandžio 27 d. Vilniuje, bei respublikiniam konkursui „Šokio vizija 2013“, kuris vyks 2013 m. balandžio 28 d Klaipėdos Žvejų rūmuose.

Sporto klube „Divina Femina“ Kvietinių g. 14 mergaitės renkasi 3 kartus per savaitę, pirmadieniais ir trečiadieniais vksta aerobikos užsiėmimai, o penktadieniais – kalanetikos.

Kalanetika – plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Anot specialistų, ši ,,karališka“ mankšta – puikus būdas atjaunėti dešimčia metų ir be didelių pastangų sumažinti svorį. Kalanetika nuo kitų sporto rūšių skiriasi tuo, kad atliekant statiškus jėgos ir tempimo pratimus labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys. Po kelių treniruočių pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra: riebalai nyksta, o raumenys tvirtėja.
Šie pratimai tinka įvairiausio amžiaus žmonėms, nes juos daryti nereikia didelių pastangų, o išmokus galima mankštintis namuose.
Kalanetikos poveikis:
sumažina kūno svorį ir apimtis;
pagerina medžiagų apykaitą;
pagerina laikyseną;
sustiprina raumenis;
padeda atsikratyti sąnarių, bei nugaros skausmų*
Kalanetikos pranašiškumas:
Saugi pratimų atlikimo technika apsaugo nuo apatinės nugaros dalies apkrovimo.
Pratimai sumažina spaudimą nugaros srityje, nes tuo pat metu stuburas yra tempiamas, ir dirba gretutiniai raumenys.
Naudinga dar negimdžiusioms moterims, nes atliekama daug tempimo pratimų, klubams.
Treniruojami sunkiai pasiekiami – gilieji raumenys, kurie daugelio sporto, pvz.: bėgimo metu nedirba.
Ugdoma jėga ir raumens ištvermė: riebalai deginami ne angliavandenių, o riebalinių ląstelių sąskaita – raumenys tempiami, o po to suspaudžiami.
Kalanetika vadima Anglijos karalienių gimnastika. Karalienės Elžbietos šeimyna (moteriškoji jos dalis) pasirinko kalanetiką, kaip priemonę bendrajam organizmui stiprinti. Kalanetikos kūrėja buvusi balerina Kallan Picnei. Metusi baletą, ji išvyko į ilgą kelionę po Rytus, ir ilgai keliavus po Himalajus ir Tibetą, aplankiusi Indiją ir Nepalą, nutarė sukurti savo nuosavą pratimų komplekstą, siejantį baletinius tempimo ir jogos pratimus. Pati Kallan Picnei kalanetika užsiiminėjo su princesėmis…

Aerobika – intensyvios mankštos kompleksas, kurių metu yra panaudojama kiek įmanoma daugiau raumenų grupių. Aerobika gali padėti lengviau įveikti nuovargį, pagerinti savijautą ir suteikti daugiau energijos. Net ir geriausia dieta nepadės sugrąžinti ar išlaikyti gražių kūno linijų, jei nedarysime bent elementarių, raumenis lavinančių pratimų.

Aerobikos rūšys:
Combo – tai aerobikos pamoka, skirta ištvermei ir raumenų stiprinimui. Jos metu nesudėtinga choreografija derinama su jėgos pratimais. Treniruotė vyksta intervalais, paliečiant kiekvieną kūno dalį (viršutinę, apatinę ir pilvo presą). Pabaigoje – raumenų stiprinimo ir tempimo pratimai.
Tae bo – tai aerobikos ir kovos sporto šakų derinys.Treniruotės metu su muzika atliekami įvairūs imitaciniai judesiai, blokai, smūgiai rankomis ir kojomis. Sportuojant dirba visos raumenų grupės, ypač rankų, pečių, pilvo, sėdmenų ir kojų. Per treniruotę išliejama nemažai prakaito, o tai reiškia, kad sudeginama daug kalorijų. Grakštesne figūra galima džiaugtis jau po mėnesio ar kelių. Tae bo treniruotis gali kiekviena bet kokio amžiaus ir bet kokio kūno sudėjimo moteris.
Step + press – tai step aerobikos baziniai žingsniai iš kurių sudaromi įvairūs deriniai. Treniruotės metu yra naudojama step – platforma. Pabaigoje – raumenų stiprinimo ir tempimo pratimai, plius pratimai pilvo presui.
VKD + Press – jėgos treniruotė viršutinei kūno daliai, atliekama naudojant gumas, svarelius ir kamuolius. Nesudėtinga choreografija, bet didelis jėgos ištvermės krūvis tinka kiekvienam, norinčiam tobulinti šios srities raumenyną. Pabaigoje – raumenų stiprinimo ir tempimo pratimai, plius pratimai pilvo presui.
Kūno dizainas – jėgos treniruotė skirta viso kūno raumenų grupių stiprinimui ir lavinimui. Treniruotės metu naudojamos įvairios jėgos stiprinimo priemonės: gumos, svareliai, kamuoliai. Pabaigoje – raumenų stiprinimo ir tempimo pratimai, plius pratimai pilvo presui.
Funkcinė jėgos treniruotė – kūno stangrinimo bei riebalų deginimo treniruotė. Naudojamos gumos, svareliai ar kamuoliai. Jėgos pratimai atliekami ir kojoms, ir rankoms vienu metu. Pabaigoje – raumenų stiprinimo ir tempimo pratimai, plius pratimai pilvo presui.
Step intervall + press – treniruotė su stepo platforma, kurios metu aerobinis darbas derinamas su jėgos ištvermės pratimais, apkraunant apatinę ir viršutinę kūno dalis. Pasipriešinimui didinti naudojami svareliai, gumos, štangutės. Pabaigoje – raumenų stiprinimo ir tempimo pratimai, plius pratimai pilvo presui.
Solo Latino. Tai šokimo būdas žinomas visame pasaulyje. Solo šokiai šokami po vieną ir nereikalauja partnerio, todėl labiausiai paplitę tarp moterų ir merginų. Šokių mokymo programa suteiks džiaugsmo ir laisvės pojūtį bei kartu su profesionaliu treneriu šokių ritmu Jūs nukeliausite į Lotynų Ameriką. Judesys, gera nuotaika, šypsenos ir pozityvios emocijos su Solo Latino. Treniruosite savo kūną, pagerinsite koordinaciją ir plastiškumą, įgysite daugiau pasitikėjimo savimi.

Inferno šokių kolektyvas

Tai sporto mokyklos šokių kolektyvas, kuriam jau treji metai. Kolektyvas labai patobulėjo šiais metais. Dalyvaujame visuose Klaipėdos rajono ir apskrities šokių festivaliuose ir konkursuose, taip pat galime drąsiai teigti, kad gatvės šokių kategorijoje rajone esame geriausi. Neseniai vykusiame Klaipėdos apskrities šokių konkurse „Šokio ritmu 2012“ mūsų kolektyvas pelnė 1 vietą. Respublikiniame šokių konkurse „Ledo gėlės 2012 m. kolektyvas laimėjo 2 vietą ir t. t. Esame pelnę prizinių pirmų ir antrų vietų rajone ir apskrityje. Taip pat dalyvaujame ir respublikiniuose bei tarptautiniuose konkursuose. Šiemet esame išsikėlę didesnius tikslus ir dalyvausime labai rimtuose gatvės šokių tarptrautiniuose konkursuose.Konkursų grafikas:
Balandžio 13 d. „Norim kilt 2013“ atrankinis turas Klaipedoje.
Balandzio 14 d. dalyvausime XXIV Respublikiniame tradiciniame šiuolaikinio šokio festivalyje – konkurse „Šoku tau“ Kaune.
Balandžio 27 d. Tarptautinis šokių turnyras „Dance revolution“ Vilniuje.
Gegužės 4 d. III Respublikinė šokio taurė „Mamai“ Panevėžyje.
Gegužės 11 d. šokių festivalis-konkursas „Judančios spalvos“ Prienuose.
Jei praeisime „Norim kilt“ atranką, dalyvausime finale Vilniuje birželio 1-2 dienomis.
Kasmet dalyvauje miesto renginyje „O mes vaikai, o mes pasaulis“. Kolektyvas šoka visur, kur jį pakviečia. Kolektyvą sudaro 12 merginų ir 2 vaikinai.

Kokią vietą Jūsų gyvenime užima aerobika? Mes neabejojame, jog mūsų nuomonės sutampa!

Aerobika – tai sveikata, gera nuotaika, tai mūsų gyvenimo būdas. Mums patinka efektingas tempas, „uždegančios“ akys, mums patinka judėti! Mes tiesiog neįsivaizduojame savęs be aerobikos. Aerobika buvo „atrasta“ 70-aisias praėjusio amžiaus metais. Šį terminą pirmą kartą panaudojo amerikiečių gydytojas Kenetas Kuperis. Jis savo fizinių pratimų programą, skirtą visų amžiaus grupių žmonėms pavadino „aerobika“, nuo žodžio „aerobinis“ – naudoti deguonį.
Aerobikos treniruotės buvo pradėtos vesti naudojant muziką ir įgijo didžiulį populiarumą. Prie šios srities populiarinimo labai prisidėjo Gin Miler, 1985 m. įvedusi į aerobikos treniruotes step’o platformą. Šiandien egzistuoja begalės aerobikos būdų, kurie padeda lavinti ištvermę, lankstumą, jėgą ir judesių koordinaciją. Tačiau treniruotės be emocijų greitai pabosta. Muzika, šokis, motyvuojantis treneris – tai būtent tie svarbiausi dalykai, suteikiantys treniruotei emocijų ir spalvų.
STEP AEROBIKA – labai įdomi ir populiari, aerobinė širdies apytakos treniruotė, sauganti stuburą ir sąnarius. Judesiai atliekami pagal vidutinio ir greito tempo muziką, naudojant aukščio reguliuojamas laipiojimo platformas — STEPUS. Taip treniruojami ir stangrinami visi kojų ir sėdynės raumenys. Steven Blair yra pasakęs, jog „Gyvenimas yra mankšta: tik nuosaikūs fiziniai pratimai gali pagerinti jūsų sveikatą.“ Judėjimas – pagrindinis sveikatos rodiklis. Todėl:
-Turime pasistengti, kad fizinė veikla taptų kasdienybe.
-Mankšta neturi sukelti skausmo.
-Stovėti yra geriau negu sėdėti, judėti – negu stovėti.
-Išjunkime televizorius ir eikime pajudėti.